Gå til hovedinnhold

Vennskaps-blogghopp

Hallo!

I dag er det en ekstra utfordring hos oss i Kort'O Mania=)

Vi i Kort’O Mania ønsker å få positiviteten frem igjen i scrappemiljøet. Den siste tiden har mange stått frem med at de er blitt mobbet og herset med. Dette synes vi er trist.
Det er nok også mange som er stille om dette, for de tør ikke å si noe høyt om dette.
Mobbing er ikke greit!! Vi tar avstand fra all mobbing!!



Vi kommer til å ha en blogghopp og håper dere vil bli med oss på dette.
Har du hoppet deg riktig skal du komme fra  Mari (hvis ikke, så må du til hennes blogg først og så tilbake til meg).

Nå er du hos meg (under kan du se bidraget mitt før du går videre til nestemann)

Neste stopp er hos Astrid.

Vi skal feire scrappemiljøet vi er i og bli bedre på å bry oss om hverandre!
Ved å gjøre dette vil vi dere skal lage vennekort.
Skriv gjerne noen ord i bloggen din hvorfor nettopp denne vennen skal få koret. ( du må ikke, og du trenger ikke nevne navn!)
Vi kommer til å trekke en vinner som vil få en liten overraskelse i posten!!

Vennskaps-blogghoppen går frem til 16.oktober kl.23.55.

Håper dette høres gøy og DU vil bli med!!!



Her er bidraget mitt:















Kommentarer

  1. Lekkert kort med nydelige farger :-)
    En herlig blogg hopp med et viktig tema :-)

    SvarSlett
  2. Lækkert kort.
    Mobning er bare så uacceptabelt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Gitte :) Jeg er helt enig med deg.

      Slett
  3. Veldig lekkert kort, herlige farger :)

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Kjempefint kort, Vernique, som alltid😊👍

    SvarSlett
  6. I begge kommentarene ble det ikke med O i navnet ditt, men nå lar jeg den siste stå🙊😉

    SvarSlett
  7. I begge kommentarene ble det ikke med O i navnet ditt, men nå lar jeg den siste stå🙊😉

    SvarSlett
  8. Så nydelig kort du har laget her :-) Flink du :-) ...og en fin sak å være med på å fronte! Bobbing er ikke greit! Skal tenke litt på dette med ett vennekort ;-)

    SvarSlett
  9. Nydelig vennskapskort. Elsker lilla. Mobbing er ikke greit, hverken her eller der.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Skulle ønske om at folk kunne slutte å mobbe...det ødelegger for hverandre.

      Slett
  10. Oi, så lekkert! Herlige farger og detaljer....skikkelig fint :)
    Også var det superkoselig å hilse på deg i helgen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Kjempe koselig å hilse på deg også :)

      Slett
  11. Så fint kort du har lagd :)

    SvarSlett
  12. Elsker kortet ditt Veronique! Nydelige farger og flott pyntet. Jeg er veldig glad i staffelikort. Dem er enkle å lage, men flott å se på! ;)

    SvarSlett
  13. Nydelig kort med masse flotte detaljer. Alltid herlig å lage og gi bort slike vennskapskort. Så jo at mottaker ble glad.
    Ønsker deg en fin "verdens kortdag". Klem

    SvarSlett
  14. Så lekkert kort! Nydelig dekorert, og det er noe ekstra med de som ikke er vanlig firkantede!
    :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Thanks for all your comments.

Hugs, Veronique

Populære innlegg fra denne bloggen

Bursdagskort

Hallo Jeg har laget et nytt bursdagskort. Mønsterark: Prima- Zella Teal Motiv: Hänglar & Wings Zig markers: light brown- beige- flesh colour- light grey- pale grey- cobalt blue- light blue Stempler: Stempelglede

Just a lil´note

Hallo Jeg har en fyrstikk eske å vise dere, og har brukt dies fra Mama Elephant for å lage esken. Mønsterark: Paper Favourites- Terrazzo Dies: Mama Elephant- Matchbox builder Stempler: Mama Elephant- My Favorite Person og Birthday messages Zig markers: Mocha Brown, Mid Brown, S. Almond Pink og Vanilla. Perler: Søstrene Grene  

Bursdagkort med Mama Elephant stempler

Hallo I helgen var jeg på Marikollen (Rælingen) messe- og scrappetreff, og har kjøpt noen Mama Elephant dies og stempler hos  bycino . Jeg har laget disse kortene: Stempel: Mama Elephant- To my dearest + Mama Elephant- mixed bday wishes Dies: Mama Elephant- To my dearest Bakgrunn: jeg har stemplet med Aall & Create- Feathered Bloom Zig markers: Gray- Dark Agate- Blue Gray- Vanilla- Mustard Stempel: Mama Elephant- To my dearest Stempel: Norsk Stempelblad Zig markers: Bordeaux red- Mid brown Stempel: Mama Elephant- To my dearest Dies: Mama Elephant- To my dearest Zig markers: Gray- Mocha Brown Stempel- Papirdesign I bakgrunnen har jeg brukt stempel fra Aall & Create- Scripted Stars Zig markers: Gray- Blue gray og Dark Agate I bakgrunnen har jeg brukt stempel fra Aall & Create- Feathered Bloom. Dies: Papirdesign Stempel: Mama Elephant- To my dearest Zig markers: Bordeaux red